[ Vad tycker ni? ]


Fick nåt infall när jag kom ut ur duschen tio över två.
Skyndade mig som fan, drog till systemet så jag kom dit 10 min innan stängning, och handlade mig en vinflaska.
Utifall Att nåt skulle dyka upp ikväll.
Men än så länge är det dött.

Men nu är frågan.. Om jag ska vara så pass desperat att dricka för mig själv ikväll, då jag har sprit också.
Eller... Om jag ska vänta, Utifall Att nåt dyker upp, och om inte, låta vinet och spriten vara till på fredag ist..

Men jag är bra sugen på några glas vin alltså.. What should I do??



Kommentarer
Postat av: Tokblogga

drick vinet!!!!

2010-04-24 @ 15:35:37
URL: http://tokblogga.blogspot.com/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback