[ Är det inte underbart att handla saker? ]


Nu när jag har fotona framför mig, inser jag ju att jag nästan bara köpt en massa vardagskläder.
Men det får gå ändå. Jag är ju tillfredställd iaf. Det är ju trots allt det som är huvudsaken!










Jag har köpt bra mycket mer saker, men orkar inte ta kort på allt, och lite ligger i tvätten.
Men visst är dom vita skorna bara helt underbara?? ;)
Man bör dock inte göra det misstaget som mig, att gå 1 timmes promenad det första man gör med dom.
Annars var dom faktiskt sköna. Believe it or not..



Kommentarer
Postat av: Tanja

gillade det första linnet=)

2010-08-01 @ 18:58:11
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback