[ Lurad till lugnade nerver ]


Jag kommer aldrig aldrig nånsin lära mig att tycka om allt vad naturen ger.
VEM uppfann insekterna liksom!?
Vad fan gör dom för nytta? Ingenting!
Vissa är mat till fåglar, men många kan bara.... SUGA SIG SJÄLVA!

Jag fick en harkrank på mig igår. Jag kunde inte ta mig nånstans heller, förutom in (vilket inte var den första tanken då jag stog med en cigg i handen) pga allt bråte och slipade skåp som stog som en ring runt oss. UUHH!!

Jag vägrade sova där en natt till, och bestämde mig för att vara vaken hela natten och bara vänta in ljuset så jag kunde se vart dom gömde sig dom jävla fanskapen till kryp.
Ist fick jag ett sömnpiller av Mimi och Johan för att lugna nerverna lite.
Går ur kroppen efter 1.5 timme och hjälper bara till att just somna in.
Soft, tänkte jag, och tog en. Tick tack tick tack.... Inte ett skit hände och jag fick ligga där och våndas.
Rätt som det var hade det gått 1.5 timme och det var typ kört att ens känna lite.

Idag fick jag veta att dom bara hade lurat mig.
För att jag bara skulle tro att det hjälpte och psykist lugna nerverna och somna typ hahah.
Jävla nyllen. Jag hade fått ett satans örtpiller.. Ingen jävla placeboeffekt här inte!!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback