[ [ Ämnen flödar mest på nätterna ] ]


(Detta har inte med nåt som hänt just NU att göra, men funderade inatt)

Men varje natt jag går och lägger mig, snurrar min hjärna på högvarv. Såvida jag inte är riktigt vråltrött, så tar det minst en halvtimme för mig att slappna av och somna. Därför lyckas jag Alltid brainstorma massa saker på nätterna, men dagen efter är dom mer eller mindre bortblåsta igen. Men inte denna gång.

Inatt tänkte jag på hur bra jävla trött man blir i skallen på folk, av att saker man berättar för person1, nästan alltid i sin tur kommer fram till person3 som en helt annan version. VARFÖR är det så svårt för vissa att berätta en sak i exakt samma version dom hörde den?? Spelar ju nästan ingen roll vad fan det handlar om. Säger man till person1 att man röker tex, då har man hunnit blivit både storrökare och haschare, när skiten hunnit fram till person3 (bara ett ex som sagt)
Men man undrar vad vissas problem är.. Och det är förbannat irriterande!




Har varit på ännu ett ljusparty ikväll :) Hos Jenny och Micke. Micke var givetvis inte med, utan satt instängd i deras tvrum med bira, snacks, en polare och spelade tvspel. Skreks utav bara fan där inne haha.
Jag köpte några fler  "killar" ;) ME LIKE!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback