[ En vacker dag... ]


...kommer jag nita varenda fågel som finns i detta land!
En vacker dag kommer jag flytta till ett land som har höst året om.
En vacker dag kommer jag ta arslet ur vagnen och skaffa en fläktjävel.

Jag gick och la mig inatt runt min vanliga tid, strax efter 01.
Timmarna gick.. Kroppen blev klibbigare.. fågelfanskapen börjar vakna till liv, och härja loss som FAN på går'n. Även ett billarm gick igång. Yeeeey....

Jag somnade tillslut kl 06.30. HALV JÄVLA SJU!!
Vaknade ganska exakt en timme senare (en halvtimme innan jag skulle upp!)

Jag har sovit EN timme inatt pga av denna vidriga värme som jag är sååå less på, pga dessa vidriga djurjävlar som ska vråla som om dom vore helt ensamma.


Nu har jag argat av mig, och åt helvete med sommarn och fåglar..



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är villig att hålla med.. Den här värmen känns ganska olidlig. 20-23 grader hade räckt för mig.

Om du hittar det där landet som har höst året om så får du fan säga till! Jag hakar på! ;)

2010-07-05 @ 20:04:16
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback