[ Födelsedagar i stora lass! ]


OK, inte längre, men tills för en halvtimme sen, fyllde jag år.
Denna måndag har väl varit i sitt vanliga skick. Rätt grå (Måndag som sagt!!) och har inte märkt nåt speciellt att man är ett år äldre. Men jag fick besök av Mimi och Johan som lämnade deras present.
En SKITcool tavla från Chilli, som hamnade ovanför soffan! :)




Efter en kopp kaffe och vaniljbulle for vi till Elgiganten.
Jag inhandlade en mini-plattång, ett USBminne och en ny hemtelefon (Trådlös. Orkade inte med den högklackade skon nå mer haha) för mina födelsedagspengar.

Unnade mig sen på kvällen pepparbiff, rosépepparsås och pommes :9 HELVETES MUMS!!



Ett Grattis till Vera-stumpan och Anna skänker jag också, för dom fyller år IDAG! (Efter tolv)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback