[ Jeppe and the småfolk ]


Vi var på hamnfestivalen i Enköping igår.
Jävligt draget blev det. Jag, Jeppe och Johan dansade lågstadiedisco till en 90tals dänga, på bänkarna.
Det var riktigt skojsigt!.... tills en vakt kom och ropade ner oss..
Tänk.. Så lustigt egentligen att scenskräcken går upp i rök totalt på fyllan... Hehe..

Jeppe blev flirtig, men var obviously för full för att se korrekt, och flirtade med fel folk.
Han råkade dra till sig två småtjejer på 14 och 15, som bara vägrade ge upp hoppet.
Dom hängde efter oss resten av kvällen som två jävla baciller och bara avgudade honom haha.

Men roligt, det hade vi kan jag lova! Jag har idag legat o spytt på tidiga eftermiddagen och mått som jag förtjänat. DET kallar jag skillat. Hrm Hrm...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback