[ Vampyrer existerar ]


Jag har haft ett tidigare liv.
Jag blev inte halshuggen, var en 10 barnsmamma eller en insekt...
Jag var en vampyr.

Fick alldeles nyss känslan av det, då jag kom på mig själv med att längta till inatt. What??
Brukar ofta göra det. Bara för jag älskar att vara vaken på nätterna.
Jag kan vakna en lördag  (som idag tex) kl 11, och redan vid 12 börjar jag se fram emot kvällen och natten. TROTS att det kanske är skitfint väder och andra människor inte vill att dagen ska ta slut ist.

Så om vampyrer verkligen finns på riktigt?
Oh ja. I've been one..

Sen om dom ser ut som dom gör i fantasin med vassa, bloddrypande huggtänder och sover i en kista om dagarna, stämmer kanske inte. Men... en vampyr har jag definitivt varit.. Haha..

Tack och hej för mig ikväll!



Kommentarer
Postat av: PICTURES BY ELIAS

vad gör du?

- jag ser tv

2010-06-26 @ 19:52:09
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback