[ Fy MIG! ]


Jag är trött.
Jag kan inte säga att jag ser framemot till helgen.
Endast till Solsidan imorn!
Jag har 2 hål i tänderna.
Har två lagningar att 'se fram emot'. En i april och en i maj. Yey!
Jag vill till London.

Och på tal om London..
Fick idag veta att jag tabbat mig på jobbet IGEN!
Snacka om att hjärntvätta sig själv. Haha..
När jag var som mest insnöad på Amsterdam och inte tänkte på annat så var jag rätt disträ i ett par veckor.

Även Nu :) Jag har råkat blanda ihop två ordrar och skickat fel saker till ena, med fel faktura, och den andra var inte skickad alls. Hahahah!

Oooopsi...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vafan, fick du inte ens laga båda hålen samtidigt??? Unbelievable..

2010-03-05 @ 13:21:51
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Daniel

uuuuups! men lär ju rättas till! :)

2010-03-05 @ 20:26:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback