[ Nothing but dreams ]


Åh! vad jag vill göra om mitt place!
Tapetsera om i vardagsrummet och köket.
Nytt köksbord och stolar. Vill ha ett sånt där högt. Ett barbord typ.
Byta ut mitt 'fula' bokskåp och slänga in ett svart vitrinskåp av nåt slag.

Men.... det är ju bara drömmar i vanlig jävla ordning..

Börjar bli skapligt trött nu också. Ska nog hoppa ner i sängen och ta min nattliga skönhetssömn.
På tal om skönhetssömn, så måste jag införskaffa mig en nattkräm.
För er som bryr er ;P

Godernatter!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du hade ju så mysig tapet i vardagsrummet tycker jag!

2010-03-21 @ 14:31:38

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback