[ Avanmäl dig Här ]


Jag blir så in i helvetes jävla less på alla dessa satans nyhetsmail man får, flera gånger om dagen!
Tack och lov har dom iaf alltid en  "Avregistrera dig Här"- länk. Men ändå!
När man trycker på den så ska man fylla i sin mail, och efteråt står det:
"Din prenumeration är nu uppsagd".

Vilken jävla prenumeration!??
JAG har inte anmält mig som prenumerant nånstans! Jävla as dom är.
Man blir så sne. Om jag inte har kollat mailen på några dagar, så har jag minst 5 nya crapmail... Argh!



Kommentarer
Postat av: raquel!

svar; aa, dunder! :)

2010-05-29 @ 14:14:56
URL: http://raquel.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback