[ Fuck singellivet ]


Neh men åååh vad ajg har gjort mycket av denna kväll!
Sovit vaknat, sovit vaknat, sovit vaknat. osv osv.
Fan vad jag verkligen älskar detta jävla no-life-singel-liv!

Skulle inte tro det va..
Man gör verkligen inte ett skit. Så jävla värdelöst att vara singel, på ren svenska!
Åt helvete med det nykära, det vill jag ändå inte ha, men just ensamheten. Vill inte vara ensam.
Har man tråkigt så är det ingen som peppar en till att göra nåt heller liksom.
Man kommer inte upp i normal tid, för att ingen ligger brevid och tvingar upp en.
Ingen som kan ta åt sig att tvätta tex när man själv inte känner för det...........:)
Ingen som kan säga åt en att datan inte är bra för en, och att man inte har nåt liv.
Man är liksom tvungen att inse det själv. Och när ska man göra det då??

Enda jag kommit till insikt med är att msn är min skyddsdräkt. Jag gömmer mig bakom den.
Där ser ingen hur jag egentligen är, beter mig och agerar. Det är bara ord och folks egna uppfattningar.

Tragiskt egentligen..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback