[ Ritskills ]


Ne men ojj.. FAN att klockan är över tolv. Varför blir man alltid så mer kreativ på nätterna??
Jag fick en väldans lust att rita nu. Har inte gjort det på flera år, och kände precis att det skulle kunna gå rätt bra just NU, om jag skulle göra det. Problemet är ju att det tar sin lilla tid, och jag har inte hela natten på mig. MAX en timme. Och på en timme har jag inte ens hunnit halvvägs. Och frågan är ju om jag kommer fortsätta imorn igen om jag stoppar..?

Hittade ju finaste objekten.. Två avatartjejer! (INTE dom blåa film-avatarerna)

Nej jag tänker minsann prova! Om jag blir nöjd så lär jag ju vilja fortsätta nån annan dag liksom!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback