[ Intar rollen som fyllkaja.. ]


Vad är det med balansen egentligen när man är nyvaken/skapligt nyvaken?
Varför kan man inte gå, och bete sig som folk, undrar jag..

Jag skulle brygga "morgon"koppen, tog kannan och skulle skölja ur den, men på vägen till diskhon far jag in med knogen i fläktens hörn, så jag fick 3 små köttiga sår som började vara på en gång. Gjorde ont som fan först, men gick över på en gång. Tack och lov för det iaf!




Och på vägen ut från köket sen när jag väl hade lyckats bli klar med kaffecirkusen, så går jag in i dörrkarmen bara helt random. Det gjorde också lite ont, för där tog armbågen skada istället... hm..


Godmorgon!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback