[ Just dream on.... ]


Jag skulle vilja gråta ihjäl mig här..
Jag har nog stött på min absoluta drömlägenhet ever!
Skit samma att badrummet är litet!

Fick bostadsguiden hem för en stund sen, satte mig ner med en kaffe vid bordet och kikade i den lite (ååh vad mysigt det lät btw!) där är ju bilderna så värdelösa, men hittade en som var i ett jättefint hus med häftig ingång. Gick in på hemnet.se och letade upp den... Mkt riktigt..  I fell in love.. What more can I say..

Jag förstog ju av adressen att döma att det skulle vara lite äldre hus, med mysiga trägolv (fast nya liksom) braskamin i ett stort vardagsrum, stort kök... Suck... you name it..
En 1:a på 43.2 kvm. Utgångspris 1 295 000 :(

Såee... Är det möjligtvis nån som skulle vilja bli av med 1.3 mille (troligen ännu mer tillslut) och dessutom orkar flyttpacka i ett par veckor, så får ni gärna hojta! Jag är idel öra! ;)



Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: haha nae, men om du handlar t.ex. en tröja för 199kr.. så blir de 1kr kvar till två hundra. Och om man skulle handla kontant skulle man ju få 1kr tillbaka i kassan, men när man då handlar på kort går den där kronan till ett sparkonto, ganska smart faktiskt ;)

2010-09-04 @ 18:32:35
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Tack för kommentaren hos mig.

Vet tyvärr inte om denna bok finns i ny upplaga.

Men kanske på Google du kan hitta nått eller någon bokhandel / antikvariat som har kvar gamla böcker



Jo, jag har också varit med om att se lägenheter som jag gå gärna skulle vilja ha, men....

Ha en fin fortsatt söndag


Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback