[ Modell för en dag. ]


Den 25e september har jag tid på Modelhouse för Modell-för-en-dag.
Jag har alltid velat göra en sån sak, men aldrig blivit av. Så nu har jag chansen.
Det enda trista är att man har sina egna kläder på sig, och får fixa håret själv. Det är bara sminkningen och fotograferingen dom gör. Är lite i valet och kvalet om jag verkligen vill punga ut över 1000 spänn på att köpa nå bilder på mig, med "fula" tråkiga kläder som jag ser varenda jävla dag i garderoben.

Jag beställde precis dom här, så jag har Nånting roligt och nytt om jag tar mig dit, vilket jag dock tror :)
Hämtas ut i en Lindexbutik också. Väldans smidigt.
Då slipper jag undan EN gång iaf att hämta på Ica Brantan haha.
Där måste dom btw undra om jag nånsin gör annat än sitta hemma och nätshoppa..




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja precis, de kursiva är "tippningar" som tyvärr var fel, hade gärna sett att ngn av dem hade haft rätt :-) Men det är bara att fortsätta vänta.

2010-09-03 @ 16:33:56
URL: http://sara82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback