[ Bältros it is ]


Ja... Precis! Nog FAN var det bältros jag hade! Det var ju det jag misstänkte redan från början.
Man kanske skulle satsa på att bli hudläkare. Då kan jag ställa min egna jävla diagnos, och ge fan i läkare.
Om det nu hade varit möjligt i denna värld dvs... vilket det inte är haha..

Men jag lyckades nästla mig in på vårdcentralen iförmiddags, genom sjukvårdsupplysningen (Helt sanslöst att man ska behöva ha dom till hjälp för att få komma dit!)
Det första han sa när jag drog upp tröjan var:  "Jiiizes! give me a piece of That!"
Haha! nej, men han såg på en gång att det var bältros, och att läkaren borde gett mig behandling redan Då!

Men men... nu ska jag iaf knapra Aciclovir Sandoz 5 ggr om dagen i en vecka. Yes!


Ska fira att allt är över, med popcorn, marianne-marabou och cola ikväll! =)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback