[ Är det skärtorsdag idag.. eller? ]


Lördagen börjar närma sig med stormande steg..:)
Och jag (misstänker iaf!) börjar bli sjuk. Så jäkla trevligt! Visst?
Visst, det gör mig inget om jag är sjuk eller så, men bara jag inte blir sådär sänkt.
För då blir ju resan så gott som förstörd..
Jag får väl vara glad att jag aldrig haft feber, så Det lär jag inte behöva oroa mig för iaf ;)


Jag fick en gladpåsk hälsning av batman tidigare btw.
Och jag som inte trodde han fanns på riktigt. Tänk vad skenet kan bedra..
Gick i godan ro på väg hem från jobbet då jag hör ett barn springa järnet bakom mig.
Tänkte ju inte på det, det var ju ett barn, dom springer ju konstant.
Men han försökte ju tydligen springa ifatt mig konstaterade jag när jag hörde; "Glad Påsk!!"
Vänder mig om och där står en liten kille på typ 5 i batmandräkt med stans största smile hihi.

Sociala ungar gör en ju glad måste jag säga.




Kommentarer
Postat av: Fia

Vi har "byggt" ihop det själva.Köpte en pool och sen fyllde den med lekbollar.Det ä en rutschkana till den sen också =)

2011-04-21 @ 23:01:48
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback