[ Ritualen ]


Jag såg  The Rite  (Ritualen) igår med Anthony Hopkins.
Vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt.. Linda tyckte den var bra och fick rysningar.
Men den var inte läskig, jag har nog blivit skadad av alla Japanska äckel och spökfilmer nu istället.
Exorcism är lite uttjatat nu liksom. Man trodde den skulle vara skitäcklig.

En kille som pluggar exorcism i Vatikanen liksom. Man fick ju nästan rysningar innan. Men icke.
Jag kände lite att den mest bara var intressant än läskig. Men dålig var den absolut inte!
Så jag kan inte säga att jag Inte rekomenderar den heller.


Men det var kul. Jag älskar bio. Innan var vi och å fikade på vårat hak.
Jag var duktig! Tog inge fikabröd, bara en tonfiskmacka! :)
Smakade två skedar av hennes kola-cheesecake men det var ungefär vad man fick i sig. SLISKIG!!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback