[ Så otroligt fantasilöst.. ]


Men snälla.. det här med Scream 4. Jag känner bara  "What the *pip* ?!"
Finns inte på kartan att jag skulle paya 90 spänn för att se den på bio!

Av trailern att döma så var det ju inget nytt i den heller. Den verkar ju vara exakt likadan som dom andra 3.
Och har dom nånsin varit så där riktigt bra? Nej... jag kan faktiskt inte tycka det.

Sån där typ av skräck, skrämmer inte längre, bara att inse liksom. Det där är så jävulskt passé nu.
Japanerna har vunnit. Hur fan kan dom ens få för sig att göra en 4:a av Scream av alla jävla filmer??
Jag förstår det verkligen inte. Nån som håller med mig eller är jag den enda...?



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback