[ Mickan år 2066.. ]


Men alltså va FAAN! Kan Nån svara på varför jag fan aldrig får till gott kaffe??? Vad fan gör jag för fel?? 
Jag blir så jävla irriterad och störd! Står det skrivet nånstans att jag inte ska dricka kaffe eller vad fan är felet! Vem jag än är hos, är deras kaffe jättegott, så som det SKA smaka. Men när Jag gör, FAN heller..

Det kan inte vara kaffesorten för jag köper ju olika tammefan varenda gång.
Men det smakar inte så gott som det gör hos andra. Känns helt jävla ovärt att ens dricka skiten..

Usch vad less jag blir. Och det är ju så oavsett vad för kaffebryggare jag har också.
Fast jag tror fan det har med det att göra. Dom idag är så jävla värdelösa och kaffet tar smak av plasten.

Underbart...  Verkligen jättegott... SKITgott...  åhhhh!!



                                                                       Inatt:
                                          Jag: Undrar hur man blir som gammal tant..
                                       Mimi: Ja, DU kommer iaf vara en BITTER gammal kärring.




Ja. Det kan nog stämma mycket väl. Jag kommer vara en kärring som barnen inte tycker om.
Gårdens omtalade surkärring som ingen vill hälsa på för att jag hatar hela världen.. Inte helt omöjligt..




Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ju råda dig att köpa en Tassimo. DÅ får du gott kaffe!

2011-04-11 @ 07:48:39
URL: http://AnnaOhlen.com
Postat av: Ellinor

Haha.. Det är möjligt att jag oxå kan bli en sån där bitter sak.. Vi får väl slå ihop oss när tiden kommer och muttra ikapp :) Fast jag hoppas då innerligt att man är lite poppis bland barnen fortfarande.. haha

2011-04-11 @ 16:23:13
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback