[ 13 april ]


Inatt mental-mördade jag kissefanskapen igen.
Sov från början redan jävligt dåligt och lätt, vaknade med värsta rycket 2 timmar efter jag somnat, av att jag kände morrhår mot kinden. Sen blev jag biten i fingret. Va fals!
Det var rätt hårt också så jag undrar varför hon gjorde så för.. Och så satte hon en hörntand rakt där jag är som känsligast brevid tumnageln (för att jag inte kan låta bli att bita och pillra bort hudflikar och grejjer) så det var långt ifrån skönt! Det gjorde rent ut sagt ont fan. Dumma missen..

Och jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska träffa Samantha om 10 dagar.
Alltså TIO JÄVLA DAGAR!! EFTER 6 JÄVLA ÅR!! Känns helt fucking overkligt. Längtar som fan ♥


For you my dear
Since 1992, there is a club wich is making history.. Seven years later in 1999, it's still kicking... PONT AERI!




                                           
                                                            2003 På den tiden det bagav sig.




Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Tack så mycket! Får ta och kolla om det är den :)

2011-04-13 @ 22:06:09
URL: http://runizen.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback