[ Dagen efter ]


Idag har jag haft en mina värsta bakis-skallebangar någonnsin i mitt liv alltså.
Har inte varit nå direkt bakis annars men just huvudvärken har inte varit att leka med. Dra åt helvete..

Låg och gnydde i sängen tidigare. Hjälpte alvedon? Nej haha.
Vätskebrist kallas det.. Har jag för mig iallafall..... (JA, det var ironi.)



Lördagen i lite bilder

 
Morsan själv med karln sin



  
   Cecile, Johan, Lina och en "heilandes" morbror Ted haha


  

  
    Storebrors fru överlycklig över sin signade Fatboyskiva, och lillebror



  
      Jag och Ted




     Så många fler än det här tog jag inte. Vet inte riktigt varför faktiskt..





Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback