[ Vad fan blir nästa legitimationkrav, på köttfärs eller?? ]


Nu får det väl för fan vara ett slut på det här förbannade legg-visandet överallt!
Ser jag så sjukt jävla liten ut!? Idag blev jag tom nekad att köpa ipren på Ica!
För att jag inte hade skiten med mig! Vad är det för nån jävla skitlag dom har infört!?
Inte fan är det nå jävla legitimationkrav på apoteket heller.
Blir det nån skillnad på tabletterna när dom säljs på Ica eller vadå? Jävla idioter...

För att citera Maria  "Såg jag ut som 13 år och skulle snorta dom eller vadå?" 

Så nej tack. Aldrig mer köpa verktabletter på en mataffär. Fuck them..




Kommentarer
Postat av: Ohelli.se

Det är så sjukt det där. Samma sak gäller egentligen energidrickor. Varför sälja ipren på ica om man måste ha leg, de behöver man ju inte på apoteket..

2011-04-22 @ 19:50:46
URL: http://ohelli.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback