[ Hejdå semester. Hej misär.. ]


Sista semesterdagen idag. Det känns sådär lagom kul. Och jag har blivit tjock under denna semester misstänker jag.. Jag har knappt gjort annat än druckit. Usch. Nu kommer jag inte röra en droppe alkohol förens vi är i Turkiet. (jag kan inte för den delen heller, då jag fick en smärre chock när jag kollade mitt konto idag. 250 spänn kvar!! Vad FAN hände??!) Det var den månaden det.... FUCK!

Och sen är nog mkt anledning till att jag känner så Nu, pga min tokbakfulla dag igår.
Vi drack hos Mange o Thessan i fredags och jag blev helt aprak. Kunde inte gå rakt hem. Ramlade flera ggr på vägen hem, och slet däremed med karln flera ggr när han höll i mig, för att han också var skapligt onykter haha. Vi måste sett riktigt dumma ut. Två fylletrattar som försöker ta sig hem. Spydde som en gris igår. Jag är förvånad.. Mycket.. Nej.. Inte direkt. Men det var länge sen nu jag var så bakis! I feb förra gången :)

Jag kanske börjar lära mig. Sakta men säkert...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback