[ Inte bara Jag som lessnat.. ]


Föregående natt kl 00:45

-"MEN FÖR FAN SUG KUUK!!! Hör jag er dunka EN gång till så nackar jag fan er allihopa!!!"

Så jävla nice att höra med egna öron att det inte bara är Jag som reagerat på ena grannens härjande på
alldeles för olämpliga tider hahah!

Och att denna kille dessutom hann före mig med det. Jag själv försökte bara banka i väggen lite fint..
Jag gillar inte gärna att klaga på grannar, men vi var ju uppenbarligen 2 igår som fick nog (samtidigt).




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nejdu, det där med Zlatan va bra märkligt.. :)



Men vart har du tagit vägen på ett tag då? Också ledsnat på bloggandet eller?

2011-09-17 @ 12:42:22
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback