[ This year- the last year.. ]


Det här är andra fucking året och det fucking sista året jag kör med tianlott-kalender!
Har precis skrapat dom två sista med, dels för att jag ev behöver pengarna om jag inte får lönen idag, och dels för att jag åker iväg imorn. 90 jävla spänn fick jag ihop I ÅR IGEN! Inte ens hundra kunde det bli det här året!
Av 240! Inte ens en hel hundring liksom...
Jävla ruffel å båg. Det är inte värt det alltså. Nu ger jag fan i det där.. Spec när det blir lika två år i rad, då kan man ju med 90% säga att det blir så nästa år igen. Vart fan är spänningen då nånstans?

Nej. Fan ta dom jävla arslena som skapade denna sopa till lott...



Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Ja det var tider det! Hehe jag vet vilken skiva du menar, jag hade den kvar ett antal år jag med :)

2012-02-11 @ 14:41:41
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback