[ Det är skillnad på namn och namn.. ]


I brist på annat att kluddra ner kan jag berätta att jag gjorde bort mig i fredags i telen när en kund ringde.
Glömde helt bort för en sekund att killar och tjejer faktiskt heter olika :P


-Bokmalen det är Mickan!
-Hej hej! Birgit Svensson heter jag, ringer från förskolan NN (minns inte) jag skulle vilja göra en beställning!
-Men absolut! (tar beställningen och ska sen ta hennes namn igen) Vad sa du nu att du hette? Birger?
-Haha! Nej det är ju några bokstäver som skiljer!


Hahah! Tack och lov insåg jag ju i samma sekund jag sa det, att jag sa helt åt helvete fel, så jag rättade mig, fnissade och skyllde på att det var fredag :) Och resterande minuter under samtalet var jag på väg att brista ut i asgarv ett otal gånger...



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha va bra att jag är lik morsan på den bilden hon gör sig onormal hahaha :D Men jag hajar vad du menar. Men faktiskt så är vi inte så lika längre som vi var när jag va yngre. Jag ser mest ut som Matte nuförtiden.



Jo du har rätt, jag köpte en laptop förut, men jag använder fortfarande den stationära skithögen ibland. Den får gå tills den stupar!



Nä brorsorna har aldrig spelat MJ speciellt mycket, så det är nog min förtjänst att ungarna är fascinerade :) Men det krävdes inte mycket alls faktiskt.. dem lånade en skiva och en dvd och såg lite på youtube.. sen va dem fast! MOAhaha.. :P



Du verkar få många skrattattacker på jobbet förresten! Trivsam arbetsplats? :)

2011-02-01 @ 21:22:16
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback