[ Du har bomull i öronen ]


Först vill jag säga att bomull i öronen funkar galant. Om man inte har öronproppar alltså.
Annars är det lite onödigt att springa runt med vita tussar i parabolerna och ha nedsatt hörsel i onödan.
Jag känner inte för att få stämpeln 'Klagogrannen' även om jag bara gjort det när jag verkligen behövt!
Men med andra ord, jag fick sova inatt och slapp bli en klagokärring. Tack.


Jag räknade min dvd samling tidigare.
I samma stund tappade jag halva min skivsamling i golvet. Saatan. Varenda fodral åt helvete.
Varför är cdfodralen gjorda i värdelöst plast?? Man har ju inte ett enda helt kvar.
Jag kom iallafall upp i 91 st dvdfilmer.. Snart måste jag börja på en ny hylla i skåpet.




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback