[ Dear Diary.. ]


Assooo shiiieeet vilket sug jag har efter att gå ner i källaren till förrådet och rota fram min gamla dagbok!
Den jag hade från -94 till -99. Nej men jag VET att jag var seg på att skriva dagbok haha..
Jag skrev ofta, men ibland hade jag precis som med bloggen, skrivstopp, så det kunde gå nån månad och så.
Har tänkt dom senaste dagarna på en massa aproliga sidor jag skrev i början när jag var liten.
Hu.. Hur fan tänkte man?? haha.. hade ågren för att man hade glömt skicka grattiskort till Taylor i Hanson.
För han var ju säkert skitbesviken för att Mikaela, 13 från Sverige hade glömt bort hans födelsedag.
Det sved verkligen i hans hjärta kan jag tänka mig. Måste varit som ett riktigt jävla slag under bältet..

Hanson var min största idoler näst efter Backstreet boys, och Taylor var jag helt såld på.
Det fanns bara han, han hade tom tagit över min kärlek för Nick Carter. hahah..

Hittar jag dagboken nån gång när jag är där nere och härjar, så ska jag fan bjussa på några sidor.




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback