[ Det finaste rivsår jag sett ]


Undrar om det är nån slags klocka som ringer när man drömmer att man har en bebis?
Och dessutom lever hela dagen på den där helt jävla obeskrivligt underbara känslan man hade i
drömmen av att hålla i Sin Egen lilla bebis (jag fick en son i drömmen)
Minns att min lilla son med babyblå liten sparkdräkt, hade rivit sig själv på kinden under födseln :)

Jag har även drömt en annan gång att jag var höggravid, och då var det samma känsla.
Helt underbar.. Dom som Är gravida/har barn vet ju såklart känslan (förhoppningsvis iaf haha) men nån som
inte har barn eller är på tjocken (och som heller inte drömt samma) vet troligen inte hur det kommer kännas.


Ikväll blir det några öl på stan med B. Very very nice! Ciao!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback