[ Förlåt att jag ställde mig just där, jag bara kände för det.. ]


- *Atjih!* Gud förlåt! jag är så Himla förkyld.
- ..Det är jag med..
- Men det hörs ju inte... ?
- Nä men du skulle hört mig imorse, sen hittade jag den här.. ehh.. *scht scht*



Konstig reklam.. Rätt störande är den med..
Varför nyser hon Mot karln brevid? Finns väl ingen vettig person förutom ungar som nyser Mot nån annan?
Och varför ber hon om ursäkt, och förklarar Varför hon nyser??
ok, det är ju snällt att ursäkta sig om man nu nyst nån, men ändå..
Men det finns ingen som är så informativ att berätta varför man nyser, i verkligheten! Hallå! liksom..

Fast å andra sidan.. Finns det NÅN reklam som INTE är konstig el. störande...?



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback