[ Jag kan icke förstå ]


Varför osten i mina ex pastasåser alltid skär sig? Hur sent jag än häller i den, så tammefan att det blir grynigt efter en stund! Vad gör jag för fel?? Jag vet att osten inte ska koka, det har jag tom fått höra av en kock, och jag håller mig till det, spec Nu tyckte jag att jag var duktig. Drog av den från plattan efter, och lät den stå tills pastan var klar. Men nej.. nog fan liknade det svampinfektion ändå!

Varför jag inte tycker det är kul att laga mat jämt och aldrig provar nya saker??
För att jag har insett att för min del är det bara bullshit med  'övning ger färdighet'.


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback