[ Ja! Jag vann! ]


Jag tittade ut på gården och såg till min stora förvåning mamma och Lott Engberg. What the..?!
Lotta satt i en traktor och mamma stog med en spade i högsta hugg.
Dom hade hällt en STOR hög frysta räkor utanför mitt fönster.
Ovanpå den stora räkhögen låg en lapp, stor som ett halvt A4. Jag var glad och chockad.
Jag kollar upp i traktorn och möts av Lottas smile;
"GRATTIS MICKAN IFRÅN UPPSALA!!"

På lappen stog det att jag även hade vunnit en Volvo 740. Jag blev överlycklig!
Så överlycklig att jag inte längre brydde mig om räkorna på gården! Jag hade ju fått en bil!
Jag bestämde mig för att jag skulle sälja den för 740.000 kr och fortsätta livet som ekonomisk oberoende....



Sen ringde mitt alarm. Och man var tillbaka i den fattiga vardagen igen.
Utan räkor. Utan volvo 740. Damn..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback