[ Rea på Gina! ]


Nu ni.. Nu är mitt presentkort från Gina också borta :)
Hittade en massa fina saker idag på Gina Tricot! Weey!
Dom verkar rea ut nya grejjer hela tiden, för mkt hängde INTE i butiken för en vecka sen.
Men jag är glad och nöjd! Och sen upptäckte jag även att jag faktiskt Hade cornflakes hemma
som jag inte trodde så nu kan jag äta blåbärssoppa o cornflakes till frulle imorn :)



Gått och sneglat på rätt länge, men aldrig provat.
Nu var den på rean för 100 spänn! Innan 199!



Samma sak med denna! Fast den här för 125 och innan 249



125 spänn. Värt! Behöver nåt att värma mig med på jobbet!!



En lilasvart kjol för 50 spänn.



Armband för 49 kr. Dock inte rea, men fint ändå!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback