[ Nyklippt och älskar sig själv en stund ]


Ja då var man nyklippt då!
Den ser ju dock inte riktigt ut som på bilden, men det var så här det vart förra gången också minns jag.
Men toknöjd är jag ändå och det är ju huvudsaken! :)

Imorn ska burret färgas med, blev faktiskt en rödaktig nyans denna gång.
Mörk Mahognybrun för att vara exakt..

Tyvärr bara intensivtoning igen, när jag väl stog där och glodde så blev jag feg.
Jag har ju inte kört med permanent färg nu på flera år. Vågade fan inte chansa när det väl kom till kritan.
Och även om det blir mkt bättre när jag gör själv så smetar jag alltid så jävla mycket runt om.
Fine, med toning, går att gnussa bort efter. Men permanent.. Naah.. Snyggt med halva nyllet fullt av hårfärg.
Jag står gärna över det.. Haha..

Och jag provade en annan spraywax idag. REF.434 heter den. (Kanske bara REF).
Ska bli intressant att prova! 649 spänn gick allt på totalt. Det är det fan värt på Estetica. Dom äger!








Kommentarer
Postat av: Ellinor

Läckert! :) Du blev mer lik din syrra på nåt sätt..

2011-01-10 @ 22:27:46
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback