[ På den tiden man såg ut som en polsk hora ]


Oh loooord...hahah..
Såg nyss att en på min vänlista hade lagt ut denna bild. Och skrivit: Någon som känner igen sig? haha
Den är från 97-98 för jag hade inte min piercing där ännu så det måste iaf ha varit i 8an.
På den tiden man såg ut som en polsk hora i skallen. På den tiden man hade onoppade ögonbryn.
På den tiden man inte var snygg nånjävlastans. Men på den tiden man ändå trodde det.
För man sprang runt i brorsans bombajacka och tyckte man var skitcool! Hahah..




Suveränt snygg.. Jag stal den, Marie :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Polsk hora? Va snackar du om? Du va ju söt ju!



Nej jag vet inte varför vi inte är vänner där.. Vi var kanske inte så bra vänner som vi en gång varit när vi sist hade nån kontakt. Men det är säkert 8-9 år sen jag snackade med henne.. Har inte blivit så bara!

2011-01-16 @ 21:13:34
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback