[ Jävla födelsedag.. Låt mig va! ]


Oj. Nu är det rekordsegt här för mig. Nästan
Jag har inte varit hemma på måånga dagar nu. Men nu är jag det!
Och Mys är i sthlm med sin hulligan som håller på att ta moppekort.
Han har nån form av teoriprov idag där tror jag.

Kommer för övrigt kännas väldigt skumt nästa gång man ska sova själv.
Det kommer bara "Hallå-lå-lå-lå..??" Ekooo...

Men va fan.. den smällen tar jag DÅ :)


Jag har såna jäkla tårtproblem så jag dör! VARFÖR var jag prompt tvungen att köpa så mkt grädde igår??
Igår köpte jag ca 1.5 liter grädde för att ha det gjort tills på lördag. Hurra..
Men saken är ju den att jag nu är så grymt otaggad på att göra tårta så va fan!
Vad ska jag göra med all grädde nu!? Anledningen till att jag är otaggad är för att jag känner på mig att dom
inte kommer bli bra, och jag pallar inte få nåt prestationsångest-frispel. Det tar så jävla mkt energi ifrån en..

SUCK!!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback