[ Vem smittade vem? ]


Vad konstigt.. Vad fan har jag blivit sjuk av egentligen??
Kände liiiite grann i halsen igår el förrgår (har inte så stor koll på dagarna) men trodde ju inte att det skulle braka lös så Här fort! Både jag och T var täppta i näsan igårkväll men jag trodde bara det var typ dammsnuva eller kanske nån slags pollensnuva utifrån eller så.. men på bara några timmar så var jag helt plötsligt riktigt snorig och pannknack. Och han med. Hm..

Var tvungen att sova med öppen mun inatt, och imorse hade jag snorat ner hela kudden.

How did this happen liksom?? Vad är det med det här året egentligen, jag var ju sjuk för inte så länge sen. När vi åkte till London. Det var ju så nyligen som i April för tusan..

Så man är ju inte så jättepå på att dricka imorn, för det lär väl vara värre imorn. Men jag får ta det lugnt.
Inte svårare än så :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback