[ En fartfylld start på vecka 12 ]


Imorse vaknade jag runt 6 tiden (vågade inte kolla klockan, då skulle jag blivit ännu mer arg och frustrerad än jag redan var) av två jävla huliganer med morrhår. Jävlar vad dom härjade! En av dom kutade runt helt frenetiskt och kurrade medan den andra jävlen hade hittat ett plastpärlhalsband och rasslade med i hallen.

I en och en halv timme!!!

Jag hade grus i ögonen när klockjäveln väl ringde, eftersom jag aldrig somnade om riktigt, och jag var arg på dom hela dagen inombords. Fan vad jag har hatat dom idag. Jag har smidit planer över hur jag skulle mörda dom på bästa sätt och ditten och datten... Usch.. Ja det ångrar jag, jag skulle aldrig kunna göra en katt illa, men jag kommer Aldrig mer skaffa katt. Även om jag älskar dom.


Aldrig mer.... Och jag kommer Aldrig vara kattvakt åt dom. Dom har satt sin sista jävla potatis nu.
Det räcker med att dom bor här en stund just nu bara.




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback