[ Come to maaamaaa..! ]


Är dom inte sjukt snygga allihopa så säg!? Jag älskar mitt liv ibland :)







    


Pälsbeklätt helt paniksnyggt armband! Jag tror jag är kär för första ggn på några år!




Halsband i form av en kristallbeklädd liten sneaker :)










Svarta solglasögon med strass.


Jag kommer förmodligen se ut som en fluga i dom. Men jag skiiiter i't ska ni veta!
Kan inte springa runt och whina så jävla mycket som jag gör hela tiden alltså.
90% av gångerna så är det ju bara man själv som ser det fula med saker och ting iallafall..
Så varför inte bara Prova bryta det där mönstret, uppbyggt av hjärnspöken, och börja se
sig själv som en människa ist! Kanske även en unik sådan tom. Om hjärnan tillåter dvs..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback