[ Den som Saade han var det! ]


Jo jo! Vad var det jag sa? ;) Ibland är man fan värd att ha rätt!
"Han vinner förmodligen inte, men i år kommer vi nog bra till"
Plats 3 av 25 möjliga. BAM!  *trumvirvel för Eric* och Mig! 

Nu fick jag alldeles nyss i skrivandes stund, hjärtat i halsgropen. Falskt alarm, thank god!!
Hörde ett regelbundet 'Wooh!' och hann i några sek bli riktigt förbannad.
Stog nästan redo vid grannens dörr, då man till sin glädje hörde att Wooh:andet hörde till låten som
jag precis lyssnade på! Haha. Hade ingen lust att vara en bitter granne inatt.
Även om dom förtjänar't...

Natt Natt!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback