[ eco eco! ]


Ja men hallå ja!
Nu tänkte jag kludda ner året this far, eftersom jag inte skrivit sen i december.. herregud hur ska det sluta för min stackars Schnajjgol...

Egentligen har jag ju inte så mkt intressant att skriva ner, då inget speciellt har hänt sen i dec.
Men jag kan ju bjuda på att jag och hjärtat ska åka till Zakynthos (eller som han säger 'zakahuntos', Stjärnan själv hahah) 19-26 juni! Över midsommar och när vi firar 1 år den 24 juni :) Längtaaar!


                                                    Lite bilder på vårat hotell Windmill



                             


                            


                            




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback